![]() |
![]() På Swoppers byter du saker med andra utan att blanda in pengar. Mitt skräp kan vara din skatt...
|
![]() För att börja swoppa och se alla saker som finns på Swoppers behöver du registrera dig.
|
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|||
|
Var finns skorna? Jag är en typisk "mellan 36 och 37", så finns dom i Skåne så provar jag dom gärna och byter mot några nästan oanvända skor från min garderob!
//A-K |
|
|||
|
Jättesnygga skor! Jag har samma storlek som du så jag har säkert några skor eller kläder att byta med. Ska kika i garderoben när jag hinner.
|
|
|||
|
Förlåt att det har tagit så lång tid, har haft massor att göra!
Nu har jag rotat runt lite och hittat en del som jag kan tänka mig att byta bort, hoppas du tycker att något är fint. Säg till om du vill se fler (eller större) bilder på något. En klänning i tunt, stretchigt material. Den formar sig jättefint efter kroppen. ![]() Ett tunt rött linne från HM med spets och mönster. Storlek xs. ![]() En svart manchesterkavaj, storlek 34 från HM. Tyvärr har den legat nerknölad i en låda och ser lite missbildad ut, men den är fin egentligen. ![]() En vinröd manchesterkavaj från HM, storlek 36. Jag gillar modellen, men vinrött är inte riktigt min färg...
|
![]() |
| Bokmärken |
| Taggar |
| skor damskor snygga byta |
| Ämnesverktyg | |
|
|